نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مشخصات لپ تاپ ال جی گرم 17

سری لپ تاپ های ال جی گرم به سبکی و نازک بودن معروفند. علاوه بر آن باطری با دوام آنها باعث شده تا در بازار برای خود جایی دست و پا کنند. این بار، ال جی با ارائه یک لپتاپ 17 اینچی با سبکی و نازکی یک لپتاپ 13 اینچی در قله تولید لپتاپ خود ایستاده است. در ادامه به مشخصات لپ تاپ ال جی گرم 17 می پردازیم و مزایا و معایب این مدل را شرح خواهیم داد.

ویژگی های شاخص سخت افزاری ال جی گرم 17 

این لپ تاپ ادامه ی تلاش های کمپانی کره ای برای ساخت دستگاه های سبک و کارامد است که صفحه نمایش بسیار بزرگ 17 اینچی را نیز در خود جای داده. نمایشگر آن به اندازه کافی روشن و پر رنگ است که حتی در محیط بیرون از خانه و پرنور نیز می توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید. این لپ تاپ تماما مشکی از جنس آلیاژ منیزیم، کلمه ی gram را به رنگ نقره ای حک شده در وسط درب جای داده است. تاچ پد این مدل، بسیار روان است و با سیاز بزرگی که دارد اجازه داده تا به راحتی تمام از آن استفاده کنید.

با پردازنده ی intel core i-7، گرافیک intel iris Xe، رم 16 گیگ و حافظه ی 1 ترابایت، می توان گفت که اگر قصد گیمینگ و یا کار های گرافیکی سنگین را با لپ تاپ خود ندارید، می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید بری شما باشد.

پورت های ال جی گرم 17 

با وجود نازکی و سبکی، این لپ تاپ درگاه های زیادی را در خود جای داده است. دو درگاه یو اس بی 3، یک درگاه میکرو اس دی، سوکت هدفون، HDMI و ... از درگاه های این مدل هستند. می توان از درگاه های USB-C برای شارژ نیست استفاده کرد و از اخرین تکنولوژی وای فای و بلوتوث بهره می برد.

عملکرد کلی lg gram 17 

با یک بار شارژ، می توانید تا 10 ساعت با آن کار کرده و تا 22 ساعت نیز پتانسیل نگه داری شارژ در شرایط بی استفاده را دارد. زود بالا می آید و بسیار روان و بی صداست، حتی در مواردی که فشار زیادی به لپ تاپ می آید، صدای فن را نمی شنوید و دستگاه داغ نخواهد شد.

دیگر قابلیت های این مدل 

دکمه ی پاور لپ تاپ واقع در گوشه ی کیبورد، یک حسگر لمسی اثر انگشت نیز دارد که می توانید برای ورود به یوزر خود از آن استفاده کنید.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/9/%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1.html

معایب ال جی گرم 17 

این مدل، بیشتر برای کار های روزمره ساخته شده تا بازی و کار های سنگین. اسپیکر های جالبی ندارد و تنها در محیط های بی صدا و آرام، آن هم نزدیک به دستگاه، می توانید صدای اسپیکر های آن را بشنوید. همچنین، کیبورد دستگاه به گونه ای قرار گرفته که بعد از تایپ زیاد زود خسته خواهید شد و درد را در ساعد خود حس خواهید کرد. این مدل وبکم قابل قبولی دارد ولی از قابلیت تشخیص چهره استفاده نمی کند.

این مدل نه تنها سبک و زیباست، بلکه حس خوبی را هنگام لمس به شما می دهد. با نمایشگر بزرگ و با کیفیت بین فول اچ دی و 4 کی،وزن کمتر از یک و نیم کیلوگرم، باطری قوی و قیمت منطقی، برای کار های روزمره خانه و اداره و تماشای فیلم و سریال، انتخابی ایده آل است؛ هرچند برای بازی های سنگین و تایپ زیاد توصیه نمی شود.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 21:10

از بین رفتن تصویر در تلویزیون و مانیتور ال جی

این مشکل تقریبا در هر مدل تلویزیونی رخ می دهد. ممکن است صفحه ناگهان تیره شود یا به تدریج خاموش شود، یا پشت سر هم خاموش و روشن شود درحالی که صدا هنوز پخش می شود. این ایراد، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، از ایرادات نرم افزاری موقتی تا ایرادات سخت افزاری که اصلی ترین آنها سوختن لامپ و ایراد در بک لایت تلویزیون است. تعمیر این بخش، بسیار حساس می باشد و نیاز به متخصصان حرفه ای دارد.

ایرادات نرم افزاری 

قبل از هرگونه نگرانی و بردن تلویزیون خود به تعمیرگاه، این چند ترفند را انجام دهید، شاید یک مشکل ساده ی نرم افزاری رخ داده و به راحتی قابل رفع باشد و هزینه ای روی دستتان نگذارد.

  • قدیمی بودن نرم افزار تلویزیون می تواند عامل صفحه ی سیاه تلویزیون باشد که با اپدیت کردن آن مشکل برطرف می شود.
  • کابل هایی که به درستی به تلویزیون وصل نباشند، باعث پرش صفحه ی تلویزیون شده و تاریکی صفحه نیز نتیجه ی همین امر است.

رفع مشکلات نرم افزاری 

برای رفع این مشکلات چند راهکار وجود دارد. ابتدا تلوزیون خود را خاموش کنید و از برق بکشید، سپس، ده تا پانزده دقیقه صبر کنید. حالا تلویزیون را به برق وصل کرده و دکمه ی پاور زیر آن را به مدت 15 ثانیه نگه دارید. همچنین در تنظیمات، بکلایت و روشنایی تصویر را مقداری پایین بیاورید تا از داغ شدن یا به اصطلاح overheat کردن بکلایت تلویزیون جلوگیری کنید.

چک کردن کابل ها 

کابل های HDMI خود را چک کنید که به درستی متصل شده باشند و شل وارد پورت نشده باشند. در صورتی که کابل ها به درستی متصل نبودند، آن ها را جدا کرده و پنج تا ده دقیقه قبل از اتصال دوباره منتظر بمانید. اگر مشکل برطرف نشد سوکت های دیگر را امتحان کرده و همچنین، کابل HDMI را می توانید تعویض کنید. مشکل می تواند ناشی از پریز برق نیز بوده باشد پس از پریز دیگری استفاده کنید.

مشکلات سخت افزاری تلویزیون 

اگر هیچکدام از راهکار های بالا کمکتان نکرد، احتمالا مشکل از سخت افزار تلویزیون است.برای چک کردن بک لایت دستگاه، ابتدا تلویزیون را روشن کرده، در صورت حضور و شنیدن صدای تلویزیون، یک چراغ قوه یا فلش دوربین گوشی را روی تلویزیون انداخته و از نزدیک به صفحه نگاه کنید. اگر تصویر تلویزیون را توانستید مشاهده کنید، مشکل از بک لایت می باشد و نیاز است تا با سپردن تلویزیون به متخصصان این حوزه دستگاه خود را تعمیر کنید.

علت های سوختن بک لایت تلویزیون 

  • ضعیف شدن پنل، برد پاور و مین برد تلویزیون

این موارد می توانند از دلایل قطعی صفحه تلویزیون و سوختن بک لایت باشند که تعمیر آن ها نیاز مند تخصص زیاد است و راه حل معمول برای آن ها در صورت نبود امکان تعمیر، تعویض قطعه معیوب می باشد.

  • روشن بودن طولانی مدت دستگاه

اگر از دستگاه زیاد از حد استفاده شود، تلویزیون به آرامی دچار افزایش دما شده که به بخش های مختلف دستگاه آسیب خواهد رسید از جمله لامپ های بک لایت، مخصوصا در بخش هایی از نمایشگر که تصویر در آن ها تغییر زیادی نداشته، زیرا بسیار حساس هستند و تاثیر پذیر.

در نهایت، تلویزیون هم مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری در خانه، امکان خرابی دارد و نیاز به مراقبت. اما با رعایت نکاتی که در ابتدا گفته شد، می توانید نه تنها برخی مشکلات را برطرف کرده، بلکه به عمر تلویزیون خود اضافه کنید و هزینه های گزاف هم روی دستتان نمی ماند. در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی نیز، همکاران ما آماده اند تا با یک تماس مشکل شما را برطرف کنند.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/8/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.html

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 21:06

مراقبت های لازم از لوازم برقی

در خانه های ما پر شده از لوازم برقی متفاوت از یخچال و تلویزیون گرفته تا سشوار و ماکروویو. این لوازم معمولا گران هستند و بهتر است در برابر نوسانات برق ناشی از قطعی های مداوم، رعد و برق، خیس شدن سیم ها، تاثیر دستگاه های معیوب و یا اختلالات دیگر، از آن ها مراقبت کرده تا متحمل هزینه های سنگین نشویم.

نوسان برق چیست؟ 

به افزایش و کاهش جریان برق نوسان برق می گویند. وجود سیم های بی کیفیت و معیوب می تواند باعث ایجاد اتصالی شود و بقیه سیستم را هم دچار اختلال کند. چند روش برای تشخیص نوسان داشتن جریان وجود دارد. اگر قبض برق ساختمان رقم بالایی داشت، لامپ های خانه شروع به سوسو زدن کردند و یا کلید های برق خانه کار نکردند، بهتر است شک کنید و کار را به یک متخصص بسپارید.

روش های محافظت از لوازم برقی

در صورت رعایت نکردن نکات ابتدایی مراقبت از لوازم برقی خانه، در دراز مدت ممکن است طول عمر دستگاه های برقی شما کاهش یابد و یا حتی کاملا از کار بیافتند. پس بهتر است نگاهی به این چند نکته داشته باشیم تا هم از هزینه های زیاد و اضافی جلوگیری کنیم و هم خطر های جانی را دور کنیم.

استفاده از محافظ برق 

یکی از ساده ترین و موثرترین کار هایی که می توان انجام داد، خرید محافظ برق برای تمام لوازم الکتریکی خانه می باشد. این دستگاه مجهز به فیوز است و با قطع کردن مدار هنگام قطعی یا نوسانات شدید برق، از سوختن لوازم شما محفاظت می کند. همچنین پیشنهاد می شود اگر از دستگاهی استفاده نمی کنید، آن را از برق بکشید تا خیالتان راحت باشد.

نصب برقگیر 

در مناطقی که رعد و برق زیاد اتفاق میافتد، بهتر است در سقف خانه ها برقگیر نصب شود چرا که رعد و برق می تواند جریان هادی ای در لوازم الکترونیکی وارد کند که آسیب جدی به آن ها وارد می شود. برقگیر این جریان را به زمین متصل کرده و مستقیما جریان را به زمین وارد می کند.

تهیه جعبه فیوز 

جعبه فیوز برق دستگاه های شما را تامین کرده و به جریان های بالا اجازه ی عبور نمی دهد. اگر جریان برق افزایش پیدا کند، فیوز قطع شده و خطر سوختن لوازم برقی شما را کاهش می دهد. با تهیه جعبه فیوز دیگر نیاز به خرید چندین محافظ برق هم نیست.

استفاده از یو پی اس UPS 

این دستگاه دارای باتری است و هنگام قطعی برق، انرژی الکتریکی مورد نیاز شما را تامین می کند و فرصت می دهد تا بدون قطع شدن ناگهانی جریان از لوازم برقی شما، خودتان آن ها را از برق بکشید و به این ترتیب، از سوختن آن ها جلوگیری کنید. یک یو پی اس مناسب را می توانید با شروع قیمت از 3 تا 4 میلیون تومان تهیه کنید.

سرویس لوازم برقی خانه 

سرویس دوره ای لوازم خانگیتان نه تنها بازدهی آن ها را افزایش می دهد و از مصرف برق می کاهد، بلکه به طول عمر دستگاه شما اضافه کرده و از خطر های احتمالی جلوگیری می کند. در نهایت هزینه کمتری هم در آینده به شما متحمل خواهد شد.

استفاده از GFCI 

GFCI، مخفف عبارت Ground-fault circuit interrupter است که در حمام و آشپرخانه ی برخی خانه ها یافت می شود. این دستگاه جریان برق هر سوکت را نظارت کرده و اگر جریان برق ناگهانی افزایش یابد آن را در کسری از ثانیه قطع کرده و از سوختن لوازم برقی جلوگیری می کند.

در نهایت، ساده ترین راه این است که سعی کنید همیشه لوازم برقی بی استفاده را خاموش کنید. بدیهی است در صورت خاموش بودن، جریان الکتریکی ای هم وجود ندارد که به دستگاه اسیب برساند.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/7/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D9%BE.html

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 21:01

نکات انتخاب سیستم عامل لپ تاپ

این روز ها، لپ تاپ ها از نیاز اولیه هر کسی محسوب می شوند و به دلیل سبکی، راحتی در جا به جایی و کوچک بودن به نسبت کامپیوتر های خانگی، بهترین ابزار برای انجام کار، مطالعه و یا بازی محسوب می شوند. در خانه، سفر، محیط کار و یا کلاس درس، لپ تاپ ها حضوری پررنگ و البته پرکاربرد دارند و با وجود سایز کوچک و سبکی، چیزی از قدرت پردازش آن ها کاسته نشده و می توانند محاسبات و کار های پیچیده را همانند یک کامپیوتر خانگی قوی، انجام دهند.

سیستم عامل چیست؟ 

سیستم عامل نرم افزاری است که به کاربر اجازه می دهد تا نرم افزار های دیگر را بر بستر خود نصب کند و با وجود دریایی نامتناهی از لپ تاپ های موجود در بازار، حتی اگر بدانید دقیقا چه دستگاهی با چه مشخصاتی را می خواهید، پیدا کردن لپ تاپ مد نظرتان می تواند کار دشواری باشد. اگر قصد خرید اولین لپ تاپ خود را داشته باشید و یا صرفا بخواهید دستگاه قدیمی خود را تعویض کرده و ارتقا دهید، اولین مرحله انتخاب سیستم عامل مناسب است که در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب سیستم عامل مناسب 

بسته به این که چه نرم افزار هایی نیاز دارید و یا با کدام سیستم عامل احساس راحتی بیشتری می کنید، انتخاب شما تغییر می کند. به طور کلی چهار سیستم عامل اصلی وجود دارند که عبارتند از ویندوز، مک او اس، کروم او اس و لینوکس.

ویندوز Windows 

پرکاربرد ترین سیستم عامل در دنیای تکنولوژی، ویندوز می باشد. اگر به نرم افزار های مایکروسافت آفیس (Office) مانند Word, Excel, Powerpoint … نیاز دارید، ویندوز بهترین گزینه برای شماست. همچنین، لپتاپ های بیشتری در بازار ویندوز را بطور پیشفرض نصب شده دارند. البته لازم به ذکر است به دلیل فراوانی استفاده از این سیستم عامل در دنیا، نسبت به حملات سایبری و ویروس ها آسیب پذیرتر می باشد؛ هرچند Windows defender بر روی ویندوز 10 تا حد زیادی جلوی این تهدیدات را می گیرد و همچنین می توان با نصب آنتی ویروس مناسب، امنیت ویندوز را بالاتر نیز برد.

مک اوس macOS 

اگر از طرفداران شرکت اپل باشید یا با آن آشنایی داشته باشید حتما نام مک به گوشتان خورده. لپ تاپ های اپل یا مک بوک ها از سیستم عامل مک استفاده می کنند. این سیستم عامل نسبت به ویندوز پیچیده کمتری دارد و کار با آن آسان تر است. اگر از دیگر محصولات اپل مانند ایفون و یا آیپد استفاده می کنید این سیستم عامل کار را برای شما بسیار آسان می کند زیرا محصولات اپل به طور اختصاصی و با ظرافت خاصی طراحی شده اند تا ارتباط آن ها با یکدیگر آسان شود؛ که در نتیجه قیمت بالاتری دارند و درکل محصولات اپل هیچگاه جزو ارزان ها نبوده اند. همچنین، مک او اس امنیت بسیار بالایی دارد چرا که از ابتدا با هدف امنیت بیشتر این سیستم عامل را ساخته اند. لازم به ذکر است که محصولات اپل در ایران دارای محدودیت هایی هستند که ممکن است کار را برای کاربران ایرانی یک مقدار سخت کند. 

لینوکس Linux 

اگر با نبود نرم افزار هایی نظیر مایکروسافت آفیس مشکلی ندارید و آماده ی تجربه ی جدید و کمی یادگیری هستید، لینوکس می تواند گزینه ی خوبی باشد. به دلیل کد باز بودن این سیستم عامل، به روش های مختلف و بیشتری قابل شخصی سازی است و همچنین هزینه ی کمتری دارد. در نظر داشته باشید که برای کار با این سیستم عامل باید ابتدا کار با آن را یاد بگیرید.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/6/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%84-Full.html

کروم او اس chromeOS 

کروم او اس در لپ تاپ کروم بوک استفاده می شود که بسیار ارزان هستند و اگر نیاز به برنامه های سنگین و پیچیده ندارید انتخاب به صرفه و مناسبی می تواند برای شما باشد. این سیستم عامل نرم افزار های مایکروسافت آفیس را اجرا نمی کند ولی جایگزین های قابل قبولی دارد مانند google docs به جای word.

بسته به میزان بودجه ی شما و نیاز شما از یک لپ تاپ، سیستم عامل مورد نیاز شما تفاوت پیدا می کند و امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب یک سیستم عامل مناسب، مفید واقع شده باشد.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:58

مقایسه و تفاوت تلویزیون 4k و فول اچ دی Full HD

هنگام خرید تلویزیون، دو عبارت فول اچ دی و فورکا یا فورکی را زیاد خواهید شنید. اما آیا می دانید معنی این کلمات چیست؟ چه تفاوتی با هم دارند؟ کدام برای شما مناسب تر است و چرا؟ در این مقاله این موضوعات را بررسی می کنیم.

کلمه HD مخفف عبارت انگلیسی High Definition به معنی "کیفیت بالا" می باشد. 4k و HD، انواع وضوح تصویر یا رزولوشن اند که معیار نام گذاری آن ها بر اساس تعداد پیکسل هاییست که تصویر تلویزیون را تشکیل می دهند.

در سال های اخیر، تلویزیون های فول اچ دی کم کم جای خود را به تلویزیون های اولترا اچ دی (UHD) یا 4k داده و بیشتر تلویزیون های موجود در بازار از همین دسته می باشند.

وضوح تصویر یا رزولوشن چیست؟ 

همانطور که می دانید نمایشگر های دستگاه های الکترونیکی از تعداد زیادی پیکسل تشکیل شده اند. هر پیکسل، کوچکترین عضو نورانی هر صفحه نمایش است و هرچه نمایشگر شما پیکسل های بیشتری داشته باشد، وضوح تصویر بهتری خواهید داشت. به طور کلی تلویزیون های موجود در بازار از نظر رزولوشن به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • SD
  • HD
  • Full HD
  • 4k
  • 8k

اندازه گیری رزولوشن نمایشگر 

تلویزیون اچ دی به دستگاهی می گویند که در خود حداقل 1280 x 720 پیکسل دارد. تلویزیون های اولترا اچ دی یا فورکی چهار برابر این میزان پیکسل در خود جای داده و به همین ترتیب، نمایشگر های 8k نیز چهار برابر 4k پیکسل دارند. تراکم پیکسلی بالا باعث می شود تلویزیون ها وضوح، رنگ، شفافیت و در نهایت کیفیت بهتری ارائه دهند. به طور دقیق، رزولوشن نمایشگر های فورکا 3840 x 2160 پیکسل می باشد.

تشخیص تلویزیون 4k از Full HD 

با وجود این که قدرت درک چشم انسان محدود است و تا میزان مشخصی می تواند وضوح تصویر را تشخیص دهد، اما تفاوت میان 1080p و 4k کاملا قابل تشخیص است. در تلویزیون فورکی با نزدیک شدن چشم بیننده به نمایشگر، کیفیت تصویر افت قابل تشخیصی نمی کند و رنگ ها روشن و واضح می مانند.

آیا کیفیت بالاتر ارزش هزینه بالاتر را دارد؟ 

بله، تفاوت چشمگیری در این دو نوع تلویزیون وجود دارد و علاوه بر آن تلویزیون های 4k با قابلیت های بیشتر و تکنولوژی های روز به بازار آمده و حرف زیادی برای گفتن دارند که قطعا اگر زمان زیادی را جلوی تلویزیون می گذرانید، تجربه ی بسیار با کیفیت تری را به شما ارائه می دهند. علاوه بر آن برای تماشای فیلم های با کیفیت 4k نیاز به نمایشگری با حداقل همین وضوح دارید.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/5/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF.html

HDR چیست؟ 

بهتر است این اصطلاح را با اندازه رزولوشن تصویر اشتباه نگیرید. این کلمه مخفف High Dynamic Range می باشد که به طور کلی به کنتراست یا دامنه ی رنگی تیره ترین و روشن ترین رنگ در یک تصویر اشاره و فاصله ی رنگ سیاه و سفید را زیاد می کند. اچ دی آر نیز از عوامل تاثیر گذار در خرید تلویزیون برای مشتریان می باشد.

در نهایت خوب است این نکات را در خرید تلویزیون در نظر بگیرید تا انتخاب بهتر و با کیفیت تری داشته باشید چرا که خرید تلویزیون یک سرمایه گذاری بزرگ برای خانه است و نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:57

انتخاب بهترین تلویزیون گیمینگ

با وجود تنوع زیاد تلویزیون های موجود در بازار، انتخاب تلویزیون مناسب برای بازی می تواند دشوار باشد. در قدیم با در نظر گرفتن بودجه خود، سری به فروشگاه ها می زدید و بهترین تلویزیون موجود را خریداری می کردید؛ اما این روز ها دیگر اینطور نیست و فاکتور های زیادی را برای خرید باید در نظر گرفت، مانند نرخ تجدید تصویر، رزولوشن یا سایز تلویزیون. این مساله برای تولید کنندگان حائز اهمیت است و سعی کرده اند تا تلویزیون های مخصوص بازی را با کیفیت بالا و هزینه پایین تولید کنند. در ادامه چند قابلیت مهم برای خرید تلویزیون گیمینگ را آورده ایم.

حالت بازی 

در اکثر تلویزیون های این روز ها، ویژگی حالت بازی اضافه شده که باعث می شود سرعت عملکرد تلویزیون بالا رفته و تجربه ی بهتری از بازی خود داشته باشید. اگر به فکر تهیه تلویزیون هستید بد نیست این ویژگی را امتحان کنید.

کیفیت رنگ 

پیشنهاد میکنیم به دنبال تلویزیونی با تکنولوژی 10HDR یا Dolby vision باشید، چرا که لذت گیمینگ را با تنوع زیاد رنگی خودش دوبرابر می کند. تضاد رنگی مناسب و وضوح و درخشان بودن رنگ ها می تواند تاثیر زیادی در تجربه ی شما داشته باشد.

نرخ تجدید تصویر یا رفرش ریت 

به تعداد دفعاتی که در یک ثانیه تصویر تازه سازی می شود، رفرش ریت می گویند که واحد اندازه گیری آن هرتز است. به طور کلی نرخ تجدید سازی تصویر هر چه بالاتر باشد، تصویر روان تر و واقعی تری نشان می دهد. این معیار بیش از هرجا در صنعت بازی اهمیت دارد و پیشنهاد ما این است به رفرش ریت زیر 120 هرتز فکر نکنید.

تلویزیون های OLED 

این مدل تلویزیون ها علاوه بر کیفیت صدا و تصویر خوب، با خمیدگی خود امکان انجام بازی های چند نفره که در آن ها صفحه به چند بخش تقسیم می شود را به بهترین شکل فراهم کرده اند. می توانید با دوستان خود هرجای اتاق که خواستید بنشینید و هنوز هم تصویر را کامل و بدون نقص و افت کیفیت ببینید. پس اگر علاقه مند به بازی های چند نفره لوکال هستید، حتما در گزینه هایتان این مدل را در نظر داشته باشید.

لگ یا لیتنسی 

شاید این مورد برای گیمینگ از هر عنوان دیگر این مقاله مهمتر باشد. لیتنسی، مدت زمانی است که طول می کشد تا تصویر در تلویزیون شما به نمایش دراید و اگر این زمان حتی چند میلی ثانیه جابجا شود، کاملا هنگام بازی مشهود و آزار دهنده است. البته گاهی به علت ضعیف بودن اینترنت در بازی های آنلاین ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که نباید آن ها با لیتنسی خود تلویزیون اشتباه گرفت.

درگاه های تلویزیون 

بسته به اینکه هدف شما دقیقا از خرید تلویزیون گیمینگ چیست، به پورت های متفاوتی مانند HDMI،  نیاز پیدا می کنید. حتما چک کنید که تلویزیون مد نظر شما تمامی درگاه های مورد نیازتان را در تعداد مناسب داشته باشد تا در آینده با کمبود پورت برای کنسول بازی خود غافلگیر نشوید.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/4/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF.html

اندازه تلویزیون 

تلویزیون هرچه حاشیه اش نازک تر باشد کیفیت بهتری خواهد داشت.  بسته به بودجه شما و فضایی که برای تلویزیون در نظر گرفته اید، می توانید از بین سایز های مختلف موجود در بازار انتخاب کنید. پیشنهاد ما خرید یک تلویزیون 55 اینچی می باشد زیرا نه کوچک و نه بیش از حد بزرگ است و برای اکثر خانه های آپارتمانی انتخاب مناسبی است.

در نهایت، تا تلویزیون مد نظر خود را نبینید، نمی توان بطور قطعی تصمیم گرفت. شاید یک دستگاه از لحاظ مشخصات عالی باشد ولی از نزدیک و در عمل به دلتان ننشیند. به طور کلی بهترین تلویزیون گیمینگ همان بهترین تلویزیون موجود در بازار است و تفاوت زیادی نمی کند مگر دنبال مشخصات بسیار خاصی باشید.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:51

نصب و آپدیت نرم افزار های تلویزیون هوشمند ال جی

تلویزیون را می توان در هر خانه و مکانی پیدا کرد. انگار که عضوی جدا ناشدنی از زندگیمان شده و بدون آن، اتاق پذیرایی خانه ناقص است. اما آیا از تمامی امکانات دستگاه خود آگاهید؟ در دنیای مدرن تلویزیون ها همانند دیگر دستگاه های الکترونیکی پیشرفت زیادی داشته و هوشمند شدن آن ها باعث شده کاربری آن ها از صرف تماشای شبکه های پیشفرض موجود فراتر رود.

نصب برنامه در تلویزیون هوشمند 

همانطور که گوشی های موبایل سیستم عامل های مختلفی مانند اندروید و ios دارند، تلویزیون های هوشمند ال جی هم از سیستم عامل webOS استفاده می کنند. بر روی این محیط هم می توان اپلیکیشن و برنامه های مختلفی نصب کرد که طبیعتا نیاز به اتصال تلویزیون شما به اینترنت دارد. می توانید به راحتی با کلیک بر روی دکمه Home و سپس LG Content Store، به فروشگاه برنامه های ال جی دسترسی پیدا کرده و هر برنامه ای را که دلخواه شما بود، دانلود و نصب کنید. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن وب او اس می پردازیم.

بهترین اپلیکیشن های webOS قابل نصب در تلویزیون ال جی 

یوتیوب ( YouTube) 

می توا ن گفت یوتیوب معروف ترین عنوان این لیست است، چرا که تقریبا همه یوتیوب را می شناسند و کمتر کسی پیدا می شود که حداقل نام این برنامه به گوشش نخورده باشد. در این اپلیکیشن می توانید کاملا رایگان به دریای نامتناهی ای از ویدئو های اپلود شده توسط مردم دسترسی پیدا کنید که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

نتفلیکس (Netflix) 

نتفلیکس یک سرویس ویژه استریم یا پخش فیلم و سریال است که با پرداخت یک هزینه مشخص و خرید اشتراک در این برنامه، به آرشیو فیلم و سریال آن دسترسی پیدا می کنید. لازم به ذکر است هنگام تماشای برنامه دلخواهتان در این سرویس، تبلیغ و پیام بازرگانی مشاهده نخواهید کرد. همچنین می توانید برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کرده و بعدا به صورت آفلاین تماشا کنید.

اسپاتیفای (Spotify) 

اسپاتیفای بستری برای آهنگ ها و موسیقی های شماست. تقریبا تمام آهنگ های تولید شده را می توانید در این سرویس پیدا کنید و از آن ها لذت ببرید. این شرکت سوئدی تقریبا 365 میلیون کاربر فعال در ماه دارد و می توان به صورت رایگان، ولی با اعمال محدودیت و دیدن تبلیغات از آن استفاده کرد و همچنین اگر قصد دسترسی به تمامی امکانات این برنامه را داشتید، با خرید اشتراک تمام این محدودیت ها از بین می روند

استفاده از این برنامه ها، لذت تماشای تلویزیون را دو چندان می کند و از تمام پتانسیل دستگاه خود استفاده خواهید کرد. هرچند لازم به ذکر است، همه ی این نرم افزار ها شاید در دسترس نباشند و تلویزیون بسته به موقعیت جغرافیایی شما، اپلیکیشن های متفاوتی را نشان خواهد داد.

آپدیت کردن تلویزیون ال جی به روش آنلاین 

ارتقای سیستم عامل و نرم افزار های ال جی مشکلات مختلف نرم افزاری دستگاه را از بین برده و همچنین باعث بهبود عملکرد تلویزیون خواهد شد. به طور کلی دو راه برای آپدیت کردن وجود دارد؛ آنلاین و آفلاین.

آپدیت تلویزیون به روش آنلاین 

ابتدا تلویزیون خود را با کابل یا با wifi به اینترنت متصل کنید. سپس مسیر زیر را طی کنید :

Home à All settings à General à About this TV

در اینجا گزینه ی check for updates را کلیک کنید تا دستگاه شما به همین سادگی آپدیت شود. 

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/3/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B7%D9%88%D9%84-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C.html

آپدیت کردن تلویزیون ال جی به روش دستی

ابتدا مدل تلویزیون خود را بیابید که در پشت دستگاه و در قسمت توضیحات منوی تلویزیون درج شده است. سپس به وب سایت ال جی مراجعه و مدل تلویزیون خود را جستجو کنید. بعد از یافتن مدل، از بخش Drivers and software آخرین آپدیت دستگاه خود را دانلود نموده و بر روی فلش USB بریزید.  در ادامه، بر روی فلش یک پوشه به نام LG_DTV بسازید و محتویات فایل دانلود شده را در آن کپی کنید. حالا کافیست فلش را به تلویزیون متصل کرده و در بخش settings، به روی options بروید ولی کلیک نکنید. حالا هفت بار عدد 7 را کلیک کنید و اگر اتفاقی نیوفتاد، 7 بار دکمه ی fav را کلیک کنید تا فرایند آپدیت آغاز شود.

همانطور که گوشی موبایل خود را آپدیت می کنید، با به روز نگه داشتن تلویزیون و نرم افزار های آن، از دستگاه خود نهایت لذت را می برید و دردسر مشکلات احتمالی را هم به جان نمی خرید.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:47

بایدها و نباید ها برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

این روزها، بعید است وارد خانه ای شوید و اثری از ماشین لباسشویی نبینید. جای تعجب هم ندارد زیرا این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در هزینه، وقت، آب و مواد شوینده، به حفظ محیط زیست هم کمک میکند.

مثل همه ی لوازم خانگی و آشپزخانه ی بزرگ، ماشین لباسشویی هم یک پس انداز مالی برای خانه به حساب می آید و به همین دلیل مراقبت و نگهداری از آن عاقلانه بنظر می رسد.

یک ماشین لباسشویی به طور معمول بین 10 تا 13 سال عمر می کند، اما با رعایت نکات بسیار ساده ی زیر می توان چند سالی به عمر این دستگاه اضافه کرد.

نکات موثر در افزایش طول عمر ماشین لباسشویی 

در زیر چند نکته در راستای مراقبت از دستگاه خود لیست کرده ایم که بهتر است نگاهی به آن ها داشته باشید.

خالی کردن جیب ها 

همیشه به ما گفته اند قبل از انداختن شلوار هایتان به درون ماشین لباسشویی جیب ها را چک کنید، اما آیا می دانستید گذشتن از کنار این نکته می تواند به دستگاه آسیب برساند؟ اجسام تیز و فلزی مانند کلید و یا سکه می توانند به فضای داخلی ماشین صدمه  بزنند، پس حتما حواستان به جیب هایتان باشد.

نصب ماشین لباسشویی را در سطح هموار 

تراز نبودن ماشین لباسشویی و زاویه داشتن آن، باعث تکان خوردن ماشین هنگام شستن می شود و اجزای داخلی دستگاه آسیب دیده و فرسوده می شوند که درنتیجه طول عمر ماشین کاهش می یابد.

بیرون آوردن هرچه سریع تر لباس های خیس 

رها کردن البسه ی خیس در ماشین لباسشویی هم برای خود لباس مضر است هم برای دستگاه. برای جلوگیری از رشد قارچ و کپک درون ماشین، همیشه سعی کنید به محض تمام شدن چرخه شستشو، لباس ها را خارج کنید.

باز گذاشتن درب دستگاه بعد از شستشو 

این امر نیز باعث می شود ماشین لباسشویی شما به اصطلاح نفس بکشد و جلوی رشد قارچ و کپک را می گیرد. البته خردسالان خانه را در این هنگام از ماشین دور نگه دارید.

آرام باز و بسته کردن  درب ماشین 

اگر درب ماشین لباسشویی محکم بسته شود یا به آن فشار بیاید، آسیب جدی ای را متحمل می شود زیرا در صورت درست بسته نشدن درب ماشین، میکروسوئیچ آن جلوی شروع فرایند شستسشو را می گیرد.

نکات موثر در کاهش طول عمر ماشین لباسشویی 

از انجام کار های زیر پرهیز کنید، چرا که آسیب های پر هزینه ای به دستگاه شما می زنند.

تمیز نکردن سطح داخلی و خارجی ماشین لباسشویی 

اگر تمیرکردن خود ماشین را فراموش کنید، جرم و دوده به آرامی در لا به لای دستگاه نفوذ می کند که باعث فرسودگی، خوردگی و زنگ زدگی می شود.

استفاده ی بیش از حد از شوینده ها 

شوینده ی بیشتر نه تنها به معنای پاک کنندگی بیشتر نیست، بلکه صرفا ردی صابونی روی لباس هایتان باثی می گذارد و حتی می تواند بوی نا مطبوعی را در ماشین شما نهادینه کند.

علاوه بر آن، باعث می شود که دستگاه زمان بیشتری را صرف شستشو بکند تا تمام کف را از بین ببرد.

خشک کردن اجسام از جنس لاستیک و پلاستیک 

بخاری که از خشک کن دستگاه ساطع می شود می تواند اجسام لاستیکی و پلاستیکی مانند حاشیه دور کفش ها را ذوب کند و به ماشین لباسشویی آسیب وارد کند. بهتر است آنها را در جریان هوای طبیعی بگذارید تا خشک شوند.

 استفاده از آب داغ در ماشین لباسشویی 

اگرچه آب گرم مناسب ترین دما را برای شستشوی لباس ها دارد، اما آب داغ نه تنها باعث آسیب زدن به بافت و یا رنگ پارچه ی لباس هایتان می شود بلکه قطعات غیر فلزی دستگاه را فرسوده می کند.

 بی تفاوتی به ایرادات ریز 

اگر ایرادی در دستگاه دیدید، مانند نشت آب و یا شنیدن صدای عجیب از ماشین، بی تفاوت نباشید. شاید الان بزرگ بنظر نرسد اما در دراز مدت روی هم جمع شده و همین مشکلات کوچک آسیب بسیار بزرگتری به ماشین لباسشویی شما وارد می کنند. پس در اسرع وقت با تکنسین های مجرب این حوزه تماس بگیرید.

درنهایت، اگر از هر دستگاهی بخوبی مراقبت کنید، عمر طولانی تری خواهد داشت و ماشین لباسشویی نیز از این امر مستثنی نیست. با رعایت این نکات که زحمت زیادی هم ندارند می توانید عمر دستگاه خود را به مقدار قابل توجها ی زیاد کرده و از هزینه های اضافی بپرهیزید.

https://panasonic-agency.niloblog.com/p/2/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C.html

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:44

تفاوت علامت های اینترنت G, E,3G,H,H+,4G,5G در گوشی های موبایل

هروقت که اینترنت همراه یا سیمکارت گوشی خود را روشن می­کنید، در نوار بالای صفحه­ی موبایل، یکی از علامت های G, E,3G,H,H+,4G,5G را مشاهده خواهید کرد. اما آیا می­دانید اینها به چه معنا هستند؟ یا چه تاثیری بر سرعت اینترنت شما دارند؟ اصلا این علامت ها چه فرقی باهم دارند؟ در ادامه، باهم پاسخ این سوال ها را بررسی خواهیم کرد.

نسل های اینترنت همراه 

این علامت های اینترنت، در واقع نشانگر نسل های مختلف اینترنت همراه هستند که هرساله نیز پیشرفت می­کنند و جای خود را به نسل بهتر و به مراتب قوی تر از قبلی خواهند داد. همه چیز از تلفن رادیویی همراه شروع شد که به آن 0G یا Zero Generation به معنای نسل صفر، گفته می­شود. این تکنولوژی پایه گذار فناوری سلولی مدرن تلفن های همراه شد و به عنوان مثال، در بیسیم های پلیس به کار می­رفت. کم کم با فراگیر شدن تلفن های همراه، این نسل کنار گذاشته شد و 1G یا G به وجود آمد.

اولین نسل از تکنولوژی ارتباطات همراه می­باشد.  بعد از معرفی در سال 1980، برج های سلولی در کشور ها ساخته شد تا سیگنال ها را از فاصله های دورتر بگیرند. هرچند از لحاظ امنیتی بسیار آسیب پذیر بوده و با چند ترفند ساده می­توانستید مکالمات دیگران را گوش دهید.

2G  و E 

این دوره، شروع فناوری های SMS و MMS در سال 1991 بود. بعد از معرفی جی پی آر اس یا GPRS که  مخفف عبارت General Packet Radio Service می­باشد، به معنای سرویس بسته امواج رادیویی، کاربران شروع به ارسال و دریافت ایمیل و استفاده از اینترنت همراه کردند که سرعت بسیار پایین 5 کیلوبایت بر ثانیه و دور از تصور در دنیای امروزی را داشت. با معرفی 2.75G یا Edge یا همان E، سرعت اینترنت نیز به مراتب بالاتر رفت و به چیزی حدود 50 کیلوبایت بر ثانیه رسید.

3G 

هرگاه که دسترسی به اینترنت  4G امکان پذیر نباشد، علامت 3G را در بالای گوشی خود مشاهده می­کنید. تکنولوژی 3G، عصری را شروع کرد که در آن ویدئوکال ها و ارسال فایل با حجم زیاد امکان پذیر شد و تماشای فیلم به صورت آنلاین و بازی های چند نفره­ی آنلاین بر روی گوشی برای اولین بار ممکن گشت. سرعت اینترنت در این نسل 30 برابر از 2G سریع­تر بود و به چیزی حدود 300 تا 400 کیلوبایت بر ثانیه می­رسید. در ادامه این تکنولوژی پیشرفت هایی کرد و قبل از معرفی 4G، نسل های 3.5G و 3.75G معرفی شدند که به ترتیب علامت های H و H+ به این معنا می­باشند.

4G LTE 

اینترنتی که امروزه اکثر ما از آن استفاده می­کنیم، 4G است که 5 برابر از 3G سریعتر، و سرعتی در حدود 12 مگابایت بر ثانیه را ارائه می­دهد. تمام گوشی های موبایل از 2013 به بعد این تکنولوژی را پشتیبانی می­کنند و به مقدار قابل توجهی کیفیت تجربه­ی استفاده از اینترنت را برای ما افزایش داده است.

5G 

با ارائه سرعتی حدود 35 برابر 4G، این تکنولوژی انقلابی خواهد بود. با افزایش سرعت انتقال داده ها، شاهد پیشرفت های عظیمی در تکنولوژی خواهیم بود و اینترنت اشیا قطعا فراگیرتر خواهد شد. این نسل از اینترنت همراه، هنوز در ایران فراگیر نشده و به طور محدود در برخی نقاط ایران وجود دارد. همچنین، برای استفاده از این تکنولوژی، باید گوشی همراه شما 5G را پشتیبانی کند.

امروزه ما از اینترنت همراه به طور مداوم استفاده می­کنیم ولی فراموش نکنید که این تکنولوژی راه زیادی را طی کرده تا به اینجا برسد و نباید از تاریخ آن سرسری گذشت. باید دید آینده با نسل های 6G و 7G چه شگفتی هایی را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

 

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:38

تعمیر گوشی آب خورده

اگر گوشی موبایل در تماس با حجم زیادی از آب قرار گیرد، آب می­تواند از پورت ها و جک هدفون و شارژر راه خود را به درون دستگاه پیدا کند که در نتیجه یک جریان الکتریکی را با خود حمل خواهد کرد و برد گوشی را می­سوزاند. البته نگران نباشید زیرا تعمیر گوشی آب خورده غیر ممکن نیست و بسته به میزان آب خوردگی گوشی، شانس تعمیر آن نیز تغییر خواهد کرد. 

چند نکته الزامی در ابتدای آب خوردگی

  • سریعا گوشی را از محیط خیس بیرون آورده و خاموش کنید
  • با دستکش یا پارچه تمیز آن را تمیز کنید
  • تا حد امکان گوشی را خشک کنید
  • در صورت امکان، باتری را جدا کنید
  • گوشی را عمودی قرار دهید

اجازه ندهید گوشی موبایل به خودی خود خشک شود. در ابتدای کار آسیب وارده شاید قابل مشاهده نباشد اما زمان می­برد تا آب به بخش های آسیب پذیر گوشی برسد.  اگر به دستگاه فرصت خشک شدن طبیعی را بدهید، در ساعات آینده شاهد روشن نشدن گوشی خود خواهید بود. همچنین، جایی که گوشی در آب میافتد نیز مهم است. اگر دستگاه شما در یک چاله­ی آب یا کاسه­ی توالت پرت شود خیلی تفاوت دارد با اینکه در دریا گوشی را بندازید.

اقدام های مضر و اشتباه

این کارها را تحت هیچ شرایطی انجام ندهید زیرا ممکن است آسیب جبران ناپذیری را به گوشی شما وارد کنند. هر کاری که در این برهه می­کنید می­تواند به قیمت نجات دادن یا وارد شدن آسیب به گوشی تمام شود. 

خشک کردن گوشی در ماکروویو

شاید خیلی بدیهی بنظر برسد اما این کار بسیار خطرناک است و می­تواند باعث آتش سوزی شود.

خشک کردن گوشی با سشوار و رادیاتور

گرمای سشوار و رادیاتور صرفا به سوزاندن قطعه های نیمه آسیب دیده کمک می­کند و کار درست یا موثری نیست.

قرار دادن گوشی در کیسه برنج

تحقیقات نشان داده است که این کار تاثیر چندانی ندارد. شاید مقدار کمی از آب را از این طریق بتوان خارج کرد، اما آنقدر آهسته انجام می­شود که آب فرصت فرسوده کردن قطعات را به راحتی پیدا می­کند.

فشار دادن دکمه های دستگاه یا روشن کردن آن

فشار دادن دکمه ها فقط آب را به نقاطی که نباید، می­برد و باعث فرسوده شدن سریعتر قطعات شما خواهد شد. همچنین روشن کردن دستگاه باعث به جریان انداختن الکتریسیته در گوشی می­شود که در نهایت می­تواند باعث سوختن مدار گوشی شود.

اگر تمامی نکات بالا را رعایت کردید، شانس خوبی برای نجات گوشی خود دارید. حالا وقت آن است که با یک متخصص این حوزه تماس گرفته و سریعا گوشی خود را به آن ها برسانید تا ادامه مراحل انجام شود. 

نکات مفید برای پیشگیری از آب خوردگی

اگر واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم، چیزی به نام گوشی یا کیس ضدآب وجود ندارد، اما مقاومت بیشتری نسبت به آب به نسبت دستگاه های دیگر دارند. به همین دلیل حتی اگر گوشی شما ضدآب باشد، یک کیس یا کاور ضدآب می­تواند شما را در این مواقع نجات دهد زیرا همانطور که می­دانید حادثه خبر نمی­کند.

در مکان هایی که احتمال افتادن گوشی در آب وجود دارد، آن را در جیب بگذارید یا محکم در دستان خود نگه دارید تا خوشبختانه هیچوقت دیگر این اتفاق برای شما نیافتد.

هزینه­ ی تعمیر گوشی آب خورده

هزینه ­ی وارده کاملا بستگی به میزان آسیب دیدگی دارد. اگر آب به مدار اصلی گوشی نفوذ کرده باشد هزینه­ی تعمیر بالا خواهد رفت. اما درکل، محاسبه­ی هزینه تعمیر آب خوردگی گوشی قثط توسط متخصص این حوزه بررسی می­شود.

در آخر، سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید و خیالتان راحت باشد که تمام کاری را که می­توانستید انجام داده اید و بقیه ماجرا در درستان کارشناسان این حوزه می­باشد.

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 20:30

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :